Evenimente corporate si de team building

1. Cum organizati orele de gatit?

Cursurile noastre de gatit sunt interactive: oaspetii pregatesc 3 sau 4 preparate pentru pranz sau cina, sub indrumarea bucatarului nostru profesionist, care de asemenea Impartaseste oaspetilor povesti interesante, fapte si sfaturi utile. Invitatii pot gati bucatele impreuna cu bucatarul la masa sa (bucatarul ii da cate o sarcina fiecarui participant) sau pot gati in grupuri de pana la 6 persoane la statiile culinare. Alegeti modul in care formati echipe: aleator sau cu metoda "fun cooking way"!

2. Bucatarul gateste inpreuna cu noi?

Desigur, bucatarii nostri profesionisti va vor ajuta in procesul de gatit. Detaliu important, ei vor crea o atmosfera de neuitat din studioul nostru in care veti dori sa reveniti din nou si din nou.

3. Va fi distractiv pentru invitatii mei sa vina la cursurile de gatit?

Nu exista loc pentru academismul "rece" la cursurile noastre. Veti gati usor si plini de amuzament cu bucatarul nostru, fiind implicati activ in acest proces. De asemenea, putem crea o echipa culinara care sa creeze jocuri si diferite teste pentru dvs.

4. Cat timp dureaza un curs?

O petrecere culinara dureaza aproximativ 3 sau 4 ore. În acest timp, pregatim inpreuna 3 sau 4 feluri de mancare si gustam preparatele. Cursurile noastre gastronomice sunt concepute astfel incat timpul pentru conversatii adiacente sa fie intotdeauna disponibil, dar daca nu este suficient, puteti sa inchiriati studioul, dupa terminarea clasei, pentru a impartasi emotiile sau doar pentru a semna contractul de multe milioane cu noii parteneri obtinuti.

5. Ce feluri de mancare vom gati la cursurile noastre culinare?

Va oferim sa alegeti feluri de mancare din meniurile noastre italiene, spaniole, franceze etc. - lucram cu aproape toate bucatariile lumii. Aveti posibilitatea sa alegeti meniuri complexe de la bucatarii nostri sau sa creati propriul meniu din mancarurile oferite.

6. Se poate intampla ca oaspetii sa ramana infometati?

Vom prepara o cina complexa, astfel incat participantiilor sa nu le fie foame. Primul preparat va fi gata in aproximativ 1 ora dupa inceperea gatitului. Daca stiti ca oaspetii dvs. vor veni dupa serviciu si nu vor sa reziste o ora, va recomandam sa comandati un bufet cu antipasti, bruschetta, branzeturi si carnati.

7. Ce bucatarii profeseaza cursurile noastre gastronomice? Este posibil sa cer un bucatar vedeta?

Experimentat, profesional, fermecator, care lucreaza in restaurantele reputate din Rusia si din strainatate. Colaboram cu mai mult de 50 de bucatari din cele mai bune restaurante. Va puteti exprima dorintele dvs. si vom face tot posibilul de a invita bucatarul dorit, dar nu putem garanta 100% prezenta unui anume bucatar sef in clasa ta de master.

8. Putem face o prezentare de produse?

Desigur ca da! Puteti folosi proiectorul nostru in studio sau puteti alege salile noastre de conferinte. Toate cele 4 studiouri si 2 sali de conferinte sunt dotate cu sisteme multimedia si microfoane.

9. Putem schimba tipul evenimentului?

Optional, puteti modifica programul standard al evenimentului. Suntem intotdeauna deschisi ideilor noi si facem totul pentru implementarea lor. Cocktail, discoteca sau dansuri indiene - doar sugerati-ne!

10. Exista un bar in studioul CULINARYON? Putem sa ne aducem bauturile proprii?

Bauturile racoritoare (cafea, ceai, suc si apa) sunt intotdeauna incluse in pretul studioului nostru.
Fiecare curs culinar are un barman profesionist care va va oferi vin, bauturi alcoolice si cocktailuri la alegere. Meniul nostru include vinuri italiene, spaniole si franceze si locale. Avem preturi agreabile pentru vin, deci suntem siguri ca nu veti avea nevoie sa va aduceti alcoolul propriu. Somelierul nostru va va ajuta sa faceti cea mai buna alegere a vinului in concordanta cu mancarurile preparate.

11. Cate persoane pot fi invitate?

CULINARYON efectueaza evenimente culinare care pot intretine pana la 250 de persoane simultan. Patru studiouri spatioase si 2 sali de conferinte sunt la dispozitia dumneavoastra.

12. Cat de mult costa evenimentul?

Suma totala include costul participarii fiecarui oaspete, comanda pentru lista de vinuri, serviciile suplimentare, taxa de serviciu si TVA (pentru companii). Nu avem un numarul minim de oaspeti, dar exista un buget minim al evenimentului, care variaza in functie de luna.